Co se dělo poslední dny

8. srpna 2010 v 19:51 | Nazgúl |  Filmy
Asi chcete vědět, proč jsem tak dlouho nepsala... Byla jsem s rodinou na táboře a poté jsme jeli na křtiny, ale tohle je moc krátké a vy nebudete vědět, jak to probíhalo.
(Bude to trochu delší)

V sobotu, jsme jeli do kina na Shreka (Zvonec a konec)
Byla to celkem legrace.
Po kině jsem si začala balit na ten tábor. A jinak zbytek dne probíhal normálně.

V neděli jsme šli do kostela a chvíli po obědě jsme začali dávat zbytek věcí do auta. Mohli jsme jet. Nevím, jak dlouho jsme jeli, ale hlavně jsme dojeli. Tábor byl v lese. Všechny lidi, kteří tam byli, jsem znala, protože jsem tam nebyla poprvé, ale asi po čtvrté. Nejlépe jsem znala vedoucího tábora, protože je to můj strejda. Vybalili jsme stan a nastěhovali jsme se do něj. Já jsem šla do lesa. Pár lidí bylo v táboře, ale někteří na výletě a jiní na rašeliništi. Když se většina vrátila, šli jsme koupat k rybníku. Voda byla ze začátku studená, ale rychle jsem si zvykla. Když jsem se vrátila z koupáni, znovu jsem šla do lesa. Večer pro nás starší holky udělaly stezku odvahy. (vlastně skoro celý zbytek tábora jsem trávila hraním v lese a nebo jsme byli v týpí).

Neděle byla za námi a bylo pondělí. Zase jsem byla v lese a lezla po provaze, který byl upevněný okolo stromů. Jinak jsme si různě hráli a povídali. Párkrát jsem chytila žábu. Také jsme často hráli MĚSTEČKO PALERMO. Nepamatuji si který den. Jednou jsme hráli i šiškovanou, ale když zasáhli jednu malou holčičku a ona začala plakat, tak jsme toho nechali. Asi bych měla popisovat jednotlivě každý den, ale já si nepamatuji, kdy jsme co dělali. Popsala jsem neděli a zbytek vám shrnu. (Doufám, že to nebude vadit.) Asi ještě jednou jsme se šli koupat. Jak jsem psala, že holky pro nás udělaly tu stezku, tak jsme my mladší děti udělaly pro ty starší taky stezku. Ale nějak se nám to nepodařilo, kvůli dešti a pak už jsme jí ani nechtěly dělat. V lese bylo spoustu hub, ale jelikož jsme neodjížděli, tak nám většinu hub sebrali jiní houbaři. ( I tak jsme si přivezli osm hřibů). Taky jsme šli asi dvakrát podívat o půlnoci na hvězdy. Každý večer jsme pálili oheň a při tom zpívali. Nejlépe si pamatuji den odjezdu, tak vám o něm napíšu a asi přeskočím pár dnů.
(I když jsme tam byli asi jen čtyři dny, připadalo mi to jako týden.)
Když nám uschnul stan, začali jsme balit. Měli jsme ještě dost času a tak jsme si hráli s malou holčičkou jménem Violka. Clarett si s ní stavěla domeček pro žabičky a já a moje kamarádka jsme už měli udělané svoje z minulého dne. Musely jsme Violce chytit žabičku. Nakonec jsme chytily dvě malé žabičky a jednu velkou žábu, která málem zničila domeček. Nevím, jestli tam jsou ještě dnes, asi ne. Jak by to tam taky mohly vydržet, i když byl ten domeček hezký. Pak už jsme museli odjet. Cestou domů jsme se stavovali v Kostelním Vydří, byli jsme v knihkupectví a máma tam vybrala nějakou knížku (asi) pro bratrance. A pak jsme se znovu vydali na cestu domů.

Doma jsme byli jen den a to proto, že jsme hned v pátek jeli za babičkou. K babičce nám to trvalo asi dvě hodiny. (Nijak dlouhá doba) U babičky jsme přespali do soboty. Ještě večer jsme se dívaly a Clarett na pohádku o Krasné panně. (Byla to legrace, protože jsme to parodovaly. Válely jsme se smíchy.) V sobotu jsme šli všichni do kostela na křtiny. Ještě před kostelem jsme se setkali s tetou, strejdou, sestřenicí a bratrancem.
Křest probíhal v klidu a na konci nás všechny pan farář vyfotil. Pak jsme šli do bytu tety a strejdy a tam jsme měli pohoštění. Hráli jsme si tam se sestřenicí a chovali bratrance. Po chvíli jsme šli na oběd do restaurace. To co jsem si dala bylo dobré, ale dala jsem si dětskou porci a pak jsem měla hlad. Když jsme se vrátili k babičce do bytu a zabalili jsme si věci, přejeli jsme autem k druhé babičce a tam jsme byli asi čtyři hodiny. S druhou sestřenicí jsme hráli ČLOVĚČE NEZLOB SE. Byla to legrace. Rozloučili jsme se s babičkou, dědečkem, tetou, strejdou a sestřenicí a nasedli jsme do auta.
Jedeme domů. Večer jsme se koukali na Statečné srdce. Nádherný film!! Bylo to poprvé, kdy jsem ho viděla celý.
Byl ten film celkem drsný, ale hezký...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dnes jsme šli do kostela. Mše byla krásná. K obědu jsme měli hrozně dobrý jídlo. Čínu s čínskými nudlemi. (KUNG PAO) Jinak zase normální den. Clarett šla na procházku s kamarádkou a já jsem se koukala s tátou na Ovečku Shaun.
Sranda...!!!

Dnes večer se chci koukat na Trojskou Helenu. Už jsem to jednou viděla a je to opravdu drsné.
Už se těším i bojím.

Při opravování to byla vážně velká psina.
A ještě něco chci dodat...Moc a moc se těším za Ynkou a Ringwil.

2 lidé ohodnotili tento článek.